dålig upptatering..

hejsan... dålig upptateering veet.. men aa har slaggat hos nicole o vi använde ingen dator där osv..
men aa i fredags så var jag i solna C men nicole o ida sen träffa vi några typ som nicole känner!
o sen träffa vi Julia P elr aa o julia H o typ nån som hete amanda o alie.. elr hur det stavas hiih aa men sen där köpte jag en top.. aa o ida o nicole oxå:) på gina(ni får bild sen!
aa men sen gick vi hem o tärffade amanda,maja danne,adam o johannes:) haha det var kulkul!
aa men vi hade köpt godis o hyrt en film.. men SEN TAPADE NICOEEEEL GODISPÅSEEEEEEEEEEEN! HAHHAHHAHAHAHHA så klumppit men aa så då tog typn killarna allt godiset som hade hamnat på marken..-.
a men sen så gick vi hem o tittade på filmen o hade det mys!älskar er tjejer men har alltid så roligt med er!
aa men sen på lördagen sulle vi ha cup aa den kom vi trea i gruppen o slutspelet är imorn..
men aa kommer blogga mera ikväll!
Lovar.. fast inte mellan halv 9 o halv 10 för då är det nånting så då ska man slägga alla ljus o så men venne vad det heter men aa sese!
o det var inte kag som blogga igår jag skukle blogga på simons mobil o då tog han den o bloggade sj o skrev
maassa saker-.- aa men han har iinte loggat ut så om det är nått konstigt elr nått sånt så är det
inte jag!
kyss♥
här kommer bildbomb!


älskar dig min bebis<33333

hihiihhi fina skoor <3









modeller hihi?




sööt




fin hihihihihi

fin HAHAHHAHAHAHAHHAH älskardig!<3

fiin amanda!









AHHAHAHAHHAHAHAHA VA FUULA HIHHIHHIHI SYSTRAR?<3



coolingar! HAHAHAH johannes,adam o danne!




kabab!<333333333 åt nyss hihihi



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0