dedu.

hejsan, kom hem för ungefär 10 minuter sen!
ja, men på pampas festen vare kul! jag va mest med tilda, jesper, o en som heter  alexander! det va kul! men vad gör ni? men iaf vi spelade typ fotboll! jag åt en hamburgare oxå o en kladdkaka elr av det va typ en kladdkaka med dumle i det va jättegott o va lite med emil o amir oxå o lite med jossan, claudia o elsa! o va jag lite med pontus det e jespers storebrro!:) men gud stör mig på folk som tror att dom e så  coolaa.. driver ni elr? o herregud.
men iaf ska spela fotbolls spel med min lillebror nu!  ses, puss
bilder kommer sen-


Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg du har!



Har du haft en bra torsdag?



Kram :)

2012-05-10 @ 20:59:48
URL: http://mabellas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0